დავწერეთ სასწავლო პროცედურები,ვისაუბრეთ დიფერენცირებულ სწავლებაზე.მოვიფიქრეთ სხვადასხვა აქტივობები სხვადასხვა შესაძლებლობების მოსწავლეებისათვის.გავიმეორეთ ბლოგებისა და ფოლდერების გაზიარება და გადავუგზავნეთ ტრენერს.
შევავსეთ შეფასების დროის ჩარჩო.შევარჩიეთ შეფასების ფორმები.კერძოდ, ავიღეთ პრეზენტაციის შეფასების ჩეკლისტი,მოვარგეთ ჩვენს პროექტს და მის საფუძველზე და-ვიწყეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომზე მუშაობა.
Comments
Post a Comment